Wednesday, May 12, 2010

Wahai Burung

Burung Bangau sedang menikmati keindahan di waktu matahari terbenam.

Burung bangau dan burung layang2 di alu alukan kehadiranya di kawasan tempat kerja aku,sehinggakan kami menyediakan tempat untuk dia makan, tetapi satu masalah apabila burung2 ini melepas, maka tukang cuci seperti akulah yang kena cuci, mahu berpeluh satu badan, aku ingat nak minta kat aku punya boss untuk buat toilet kepada burung-burung ini.

Tapi kalau aku kena cuci sebelah petang, dapatlah aku menikmati pemandangan ketika matahari terbenam.


Sambil memerhati matahari, aku terasa sedih kerana melihat pergerakanya yang begitu cepat meninggalkan waktu siang, begitulah juga dengan hidup aku.




2 comments:

  1. wahai penyamun sekelian.....cantik jugak gambaq tu...tak aci ni...jeles2...

    ReplyDelete
  2. tapi camera yang uncle guna mahal lagi,,,,kalau guna camera uncle tentu lehih cantik,,he3

    ReplyDelete