Tuesday, April 9, 2019

Itulah Mereka

Tahun silih berganti, aku masih lagi bekerja macam biasa untuk menyara keluarga kecil ku. Syukur dengan apa yang aku ada. Bebekalkan nasihat yang sentiasa dibisikan ke telinga aku oleh ibu bapa dan rakan2 lama atau pun baru dalam bidang ini. Alhamdulillah  bersyukur kerana Allah telah mempermudahkan urusan harianku dengan izin NYA, 

                                    Kalau hanya depa dua mai tido kat Hotel pukul 9 dah lena

Itulah mereka berdua akan selalu menemani aku jika GM pergi bercuti atau pun out station tujuan depa cuma mai nak mandi kolam sahaja, pagi dan petang depa hanya duduk dalam kolam saja.  
Zaman dah berumah kalau zaman aku dulu nak mandi kolam memeang tak ada laaa ,, mandi sungai ada laaaa ,,,kikikiki selalu kena marah dengan arwah nyang Hasan 

                                 
                        
                          Adik yg sentiasa nak menang        Angah yang sentiasa mengalah


    Selalu depa kena marah dengan kakak sebab selalu tingal kakak dengan mak dirumah.
Setiap hari soalan depa " Ayah bila GM cuti / Ayah bila MOD"  😍😍😍😍



2 comments: