Friday, March 5, 2010

Jurufoto


Dia tarik pasir dari pantai terus kebilik jadi satu kerja pulak aku punya geng kena sapu,, apapunya jenis baju laaa

Yang bini pakai baju punya cantik laki dia pakai jeans pun tak sempat nak buka lipatan kaki apa punya kalut laaa,,



Ini berlaku pada minggu lepas,sewaktu aku sedang melakukan rondaan, terlihat sepasang penganti sedang merakam gambar kenagan,itu tak apala tetapi yg menjadi masalahnya apabila boss aku suruh aku pergi tanya pasangan terbabit dan menawarkan pertolongan,,,,untuk memantu menjadi jurufoto pulakkkkk,,,sembang punya sembang, rupa-rupanya pasangan itu dari Rusia, baru 10 hari kawin,,,yang bestnya ukan setakat jadi jurufoto sahaja,aku kena angkat diapunya baju pengantin juga sebab terlalu labuh susah nak berjalan laaaaa,,,last sekali sebelum tamat sesi fotografi aku pun apa lagi minta izin abil gambar melalui kamera aku la pulak, aku bagi tahu nak letak dalam aku punya blog,,lalu dia kata ok,,, aku apa lagi tangkap la,,,,,

2 comments:

  1. Dear Lan.

    alamak, sapa la boss lan tu? Kepala Penyamun apa! Lain kali suruhlah dia yang ambik gambaq....hish...tarik telinga baru tahu!

    ReplyDelete
  2. uncle

    duk ingat2 macam tu la juga,
    tak pa lain kali saya suruh kepala penyamun tu pulak,,,

    ReplyDelete